Légiközlekedés

A következő párbeszéd állítólag valóban lezajlott:

A német légiirányítók Frankfurtban közismerten türelmetlenek és nemcsak hogy elvárják a leszálló gépek pilótáitól, hogy ismerjék a kapuk pontos helyét, hanem még azt is megkövetelik, hogy a pilóták bárminemű segítség nélkül odataláljanak.
Szóval, enyhén meglepve a következő beszélgetést hallottuk (egy PanAm 747) a közös frekvencián a Frankfurti földi irányítóközpont és egy British Airways Boeing 747 (hívójel: Speedbird 206) között a leszállás után:

Speedbird 206: "Kellemes jó reggelt Frankfurt, Speedbird 206, szabad az aktív kifutópálya"
Torony: "Guten morgen! Most ön odagurul a kapujához"

A nagy British Airways 747 a fő összekötő pályához gurult, majd lassított és megállt.

Torony: "Speedbird, ön nem tudja, merre tart?"

Speedbird 206: "Egy pillanat, Torony, most kutatom a kapu helyzetét."

Torony: "Speedbird 206, ön még soha nem repült Frankfurtba?!?"

Speedbird 206 (haláli nyugalommal): "De, igen, 1944-ben. Csak más típusú Boeing-ben és nem szálltam le."

Légi közlekedés

Repülőmérnökként dolgoztam egy Pan Am 727-es járaton, és Münchenben vártunk a felszállásra. A  rádiót hallgatva a következő párbeszéd ütötte meg a fülemet:
Lufthansa (németül): "Föld, kérem adják meg az indulási időnket!"
Földi irányítóközpont (angolul): "Ha választ vár, kérem, beszéljen angolul!"
Lufthansa (angolul): "Német vagyok, német légitársaság gépét vezetem, Németországból indulok, miért kell angolul beszélnem?"
Valaki tökéletes angolsággal közbeszólt, mielőtt a földiek válaszoltak volna: "Azért, mert elvesztettétek a rohadt háborút!"

Öcsike

A német, az angol meg a skót eltervezik, hogy piknikezni fognak.
Mondja a német:
- Én hozom a húst!
Mondja az angol:
- Én hozom a piát!
Mondja a skót:
- Én hozom az öcsémet!

Címkék